Total Pageviews

Thursday 19 July 2012

CERAMAH HEBAT LIVExtra & HARGA

Eloklah mendengar ceramah berikut ini kerana video ini menerangkan betapa pentingnya Jantung dan Saluran Darah kita wajar sangat dijaga dengan rapi dari SEKARANG! Pelbagai Penyakit berpunca dari kegagalan kita semua menjaga peri mustahaknya Jantung yang KUAT DAN SIHAT dan Saluran Darah yang LANCAR PERJALANANnya keseluruh anggota badan!!

LIVEextra - Rumusan Eksklusif Yang DiHasilkan oleh Pemenang Hadiah Nobel! Amat berkesan menjaga jantung supaya kuat & jantung sihat, pemulihan sakit jantung yang dihinggapi hingga ada testimoni yang elak dari ByPass dan Pemulihan Saluran darah yang tersumbat seluruh badan & terutamanya jantung tersumbat! Kemasukan Nutriens kedalam badan berlaku di saluran darah yang paling halus sekali yang paling terdekat sekali di tiap tiap organ badan dan sekiranya saluran capillaries yang halus ini mempunyai saluran yang sempit, tidak banyak khasiat Nutriens dan lain lain akan masuk ke cells organ tersebut! Disinilah hebatnya Livextra yang membuat saluran sempit menjadi besar kembali supaya Nutriens & lain lain dapat meresapi ke cells badan dengan cepat,banyak dan berkesan!! Saluran Sempit darah seluruh badan tidak memastikan nutrients dan khasiat lain masuk meresap ke cells badan! Maka baiklah bersihkan dahulu saluran darah dan bersihkan saluran darah dari masa kesemasa!

PENGCEGAHAN ADALAH AMAT BAIK DARI PERAWATAN DAN PENGUBATAN! Maka wajarlah kita ambil LIVExtra demi menjaga kesihatan dan memperbaiki Pelbagai Penyakit Jantung sedia ada yang sedang dihinggapi!

Harga Pasaran adalah seperti Berikut:

1 Kotak Livextra mengandungi 6 packets RM$ 112  Harga Ahli RM$ 92
1 Kotak Livextra mengandungi 15 packets RM$ 240   Harga Ahli RM$ 208

UNTUK MENDAPAT HARGA MURAH DARI YANG DIATAS, ELOKLAH JADI DISTRIBUTOR! HANYA RM$75 SAHAJA  YURAN KEAHLIAN SEUMUR HIDUP! Bagi mereka yang berdarah usahawan,PRODUK INI JUGAK adalah SISTEM MLM! Anda tidak dipaksa berMLM ini dan anda bolih jua menjadi hanya pembeli dengan harga Murah! Ceramah ini juga menyentuh MENGAPA LELAKI LEMAH BATIN,LIBIDO LEMAH(susah tegang kerana nafsu shawat yang lemah) DAN MATI PUCUK!

                  SILA CLICK OLDER POSTS UNTUK MENDENGAR CERAMAH SETERUSNYA


No comments:

Post a Comment